Hemmes on Tour Down Under

Een nieuwe reis, een nieuwe blog!

Hallo allemaal,

Jawel, ik ga weer op reis! Ik ben nu bijna een jaar thuis en dus wordt het weer de hoogste tijd ergens anders een kijkje te gaan nemen

Wink
Zoals ik in een eerder bericht ('Perth en omstreken') al vertelde, was ik al van plan naar Zuidoost Azië te gaan, maar heb ik daar nog even vanaf gezien. Ik ben eerder teruggekomen, maar heb toen met Wibke de 'deal' gesloten dat we na haar studie samen die reis zouden maken. Afgelopen donderdag had zij haar laatste tentamen en dus stappen we binnenkort samen op het vliegtuig.

Over een week ga ik naar Berlijn, waarna we op maandag 17 november naar Bangkok vliegen. We trekken eerst drie maanden door Azië, alvorens we nog een kleine twee maanden in Australië zullen vertoeven. Op 16 april komen we pas weer terug

Laughing

Natuurlijk houden we van deze reis ook een weblog bij: jasper-wibke.reismee.nl We hopen jou daar ook weer te mogen begroeten.

Groeten!

Jasper

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!