Hemmes on Tour Down Under

KAMPIOENEN!!!

Even een kort berichtje om alle Ajaxieden en AZ-ers wat zout in de wonden te strooien, ha ha ha. :P Sorry, maar kon het niet laten. Boeruh!!

Sorry Alex, had heeft niet zo mogen zijn. Als PSV geen kampioen was geworden had ik het AZ zeker gegund. Ik hoop maar dat ze nu de 'koppies' niet laten hangen en de play offs winnen. AZ in de Champions League, dat lijkt me wel wat. Jammer overigens dat Van Gaal wederom laat zien een erg slechte verliezer te zijn. Wat een zielige kerel is dat toch af en toe. Zonde, want het is zo'n goede trainer.

Houdoe en bedankt, olé olé!!

monique

Hallo Jasper, ook volgens mij is PSV wel kampioen geworden. Ze hadden dit wel niet meer verwacht en alles afgelast, maar dinsdag hebben ze een intocht in Eindhoven en andere feestelijkheden. Leuk, lekker, he!

Gerbert

Ach, ik hoorde het van Allard Kalff helemaal aan het einde van de A1GP uitzending...

Winnende coaches en teams hebben altijd gelijk, dus PSV is terecht landskampioen. Ze hebben het alleen spannender gemaakt dan nodig was. Qua voetbal gun ik het AZ overigens ook om de Champions League te halen, maar mijn 'Ajax hart' zegt toch net even iets anders.

Pak er daar nog eentje op het kampioenschap, dan denk ik nog maar eens diep na over het om zeep helpen van de tweede kans die Ajax had op de titel. :P

Marleen vanuit Perth

Hi Jasper,

Hoe is het? Zit je nog steeds in Melbourne? Ik zit inmiddels al weer 5 weken in Perth en ben ook druk aan het werk! Nog 7 weken werken en dan verlaat ik Perth! Kom je ook nog richting het westen van Aussie?

Trouwens echt balen dat PSV kampioen is geworden en niet Ajax!!!

Dikke kus Marleen (Urban Central Melbourne, Ajax-fan)

Raoul

Eens per jaar wordt PSV kampioen! Ja het was een mooie middag! Net zo mooi was het kampioensfeest dat GVC 4 heeft gevierd na de laatste competitiewedstrijd. Met het hele team!!! tot heel erg vroeg in XL bier gedronken en champione gezongen! Geweldig!
Mocht je er volgend seizoen weer bij zijn dan kunnen we dit nog eens gaan herhalen!

harrie

he mooie albatros. heb je je banaan nog in een pinguin gestoken? viezerik.

Je Gerard

Jasper! als je dan al terugbent...we doen 15/7 een reunietje met alle queenstown mensen. Ben je erbij?
Dikke kus, G

Jasper

Hey Gerard,

Lijkt me hardstikke leuk, maar dan ben ik nog lang niet terug hoor. Zit dan waarschijnlijk ook ergens in Western Australia. En dan moet ik nog naar Darwin en Alice. Andere keer oke? Wordt dan waarschijnlijk eerder volgend jaar...

Kus, J.

Paulus

Hey jasper!!

Ik was net weer even alles aan t bijlezen (had de laatste 3 verhalen nog niet gelezen) Sorry!!
Maar vooral niet stoppen met schrijven he? :D Hou ons op de hoogte:P Hoe was het nu eigenlijk in rural Victoria??
Hier is trouwens ook nog een nieuwtje! Het gerucht gaat dat anton een vriendin heeft;) een Indonesische die stage loopt op zijn werk:P En we gaan binnenkort met een paar mensen bij Wibke op bezoek!

Groeten,
Paulus en de rest van 16A (denk ik:P)

Jasper

Hey Paulus. Ja, ik loop ook een beetje achter met verhalen schrijven. Ben nu in Tasmanie, maar zal proberen zo snel mogelijk een nieuw verhaal te tikken als ik weer terug ben op het vasteland.
En Anton een vriendin? Is het uit met die Roemeense dan? Anyway, good on him, zoals ze hoer zouden zeggen.

Trietsch

He jas! Hoest daar?! Melbourne weer achter je gelaten! Westcoast is geweldig, je gaat mooie dingen tegemoet. Karijini NP is een must, en de coral kust ook! Coral bay is een aanfluiting, maar cape range NP is weer 100 punten!! Oyster bay is THE place to be!

De bus draait nog op volle toeren, en de olie gaat hard. Ik heb er al een kleine 10 Liter doorheen gedraaid!!

Gegroet oerbrabander!!!

Trietsch!!

Jeroen

Nou Japser, nu heb je wel lang genoeg geen update gegeven !
Nog een paar dagen en ik heb een Vrouw ! :P

Ik wacht op een mega verslag !

Gerbert

Ik weet dat schrijvers soms een Writers Block hebben, maar dit slaat alles Hemmes! :P